Selectie Borsels Elftal is bekend

12 mei 22:15  Op zaterdag 3 augustus speelt het Borsels elftal een wedstrijd tegen het Schouws Elftal. De aanvang is 14.30 uur. Om 17.00 uur begint HSV Hoek- RKSV Halsteren; daarover later meer...meer »

SV Nieuwdorp 1 - Kruiningen 1 2-3

11 mei 22:15  Was het een spannende wedstrijd het duel tussen Nieuwdorp en Kruiningen? Nee dat zeker niet. Toch begon het voor de thuisploeg hoopvol. Ruud la Grand kon na een ingooi makkelijk de 1-0 binnen schieten.meer »

Ozgan T&O wint voor de 2e keer het Bedrijventoernooi SV Nieuwdorp 2024

9 mei 12:45  Voor de 2e keer in successie heeft Ozgan T&O het bedrijven toernooi in NIeuwdorp gewonnen. Ze wonnen de finale van van der Straaten BV, omdat ze iets beter waren in het penalty's nemen. De finale eindigde in een 1-1 gelijkspel. meer »

Informatie BEDRIJVENTOERNOOI 2024

7 mei 23:30  Woensdag 8 mei om 18.30 uur begint het Bedrijventoernooi. Er doen maar liefst 20 teams mee. Tien scheidsrechters en 5 toernooi leiders zullen proberen de wedstrijden in goede banen te leiden.meer »

Rode kaart doet Nieuwdorp de das om

5 mei 9:15  Nieuwdorp 1 leed zaterdag 4 mei een 1-2 nederlaaag tegen het op de 2e plaats staande GPC Vlissingen. Pas in blessuretijd gingen de drie punten mee met GPC; dat daarmee goede zaken deed voor een overname van een nacompetitie ticket. De Razende Reporter Frans van Pagee was voor deze wedstrijd naar Nieuwdorp gekomen om de wedstrijd op te nemen. Op zijn Facebook pagina zien jullie alle opnames. meer »

Ga naar archief