Sponsor avond BSC toernooi 2024

27 april 2024 22:30

Op maandag 22 april organiseerde de BSC commissie een zeer geslaagde sponsoravond. Onze hoofdsponsor ITN had hiervoor hun kantine beschikbaar gesteld.

Een 40 tal sponsors, bestuursleden, spelers van SVN 1, scheidsrechters, medewerkers en genodigden waren op deze thema avond af gekomen.
Een thema avond met veel verschillende onderwerpen.

Op deze avond werd Gijs van der Does in het zonnetje gezet en bedankt voor zijn jarenlange inzet als BSC commissie lid.
Jeanneke Schutte - Niewenhuijse gaf een mooi inkijkje in de aktiviteiten van ITN. Waarbij ze ook aangaf wat ITN drijft om een vereniging als SV Nieuwdorp te sponsoren.

Tijdens de sponsoravond werd symbolisch de sponsorovereenkomst ondertekend door Peter de Vos en wethouder Marga van de Plasse. Als BSC zijn we zeer trots op deze blijk van waardering.

Gerard Verkuil leidde de paneldiscussie met als thema "Zonder scheidsrechter geen voetbal".
Niels Boel, Rick Sturm en Erwin Franse
werden verschillende stellingen voorgelegd zoals. "Bas Nijhuis maakt het voor ons onnodig moeilijk.", "Er moet harder worden opgetreden tegen commentaar op de leiding.", "Hoe lossen we het scheidsrechterstekort op?" .
Deze stellingen leverden een levendige discussie op tussen panel en publiek.

Namens Phila Musica ( ook nu weer aanwezig op ons BSC G toernooi van 14 september 2024) was er een afvaardiging die een cheque in ontvangst mocht nemen. Deze cheque van €150,- is beschikbaar gesteld door de BSC.

Ook werd op deze avond de nieuwe presentatiekleding van de SVN heren gepresenteerd. Deze kleding is ter beschikking gesteld door ITN. Hiervoor werden zij dan ook bedankt.

Rene en Liesbeth van der Vliet en Frans van Pagee kregen ook complimenten en bedankjes voor hun foto's en filmpjes. Een betere pr kunnen wij als BSC niet krijgen.

Het deelnemers veld van alle BSC toernooien werd getoond. We zullen u daar later meer over vertellen.
Bijzondere aandacht was er voor het Borsels Elftal dat op het BSC XXL toernooi van 3 augustus tegen het Schouws elftal zal spelen. Oud speler Bram van Eennaam was aanwezig om te vertellen hoe leuk hij het in 1993 had gevonden om met het Borsels elftal tegen Anderlecht en Feyenoord te hebben gespeeld.

Na afloop werd er nog nagepraat onder het genot van een hapje en een drankje en kunnen we terugkijken op een zeer geslaagde avond.

Namens ons allen danken we ITN voor het beschikbaar stellen van hun kantine en hun steun om deze avond te kunnen organiseren.
Alle medewerkers ook dank voor voor hun inzet.

Foto's René en Liesbeth van der Vliet.
Bron: Rene en Liesbethe van der Vliet.