De punten eerlijk verdeeld

24 maart 2024 13:30

1-1 was de terechte uitslag van het duel tussen Nieuwdorp en Goes (zat). Beide ploegen hadden recht op een punt.

De eerste helft waren de gasten uit Goes de bovenliggende partij en dat betaalde zich al vroeg in de wedstrijd uit door een doelpunt van Jordi Rouw, 0-1.
Goes voerde de druk op, wonnen regelmatig hun duels en als er al een speler van Nieuwdorp via de flanken er langs probeerde te komen, greep de verdediging in.
Maar wat de Goesenaren ook probeerden, het bleef tot de rust 0-1.

De tweede helft was Nieuwdorp de bovenliggende partij. De gastheren tapte uit een heel ander vaatje dan ze de eerste helft deden en Nieuwdorp kreeg zowaar enkele kansen op de gelijkmaker, Maar daar was een penalty voor nodig. Aanvoerder Teun Rentmester benutte deze uitgelezen kans en schoot te 1-1 tegen de touwen.

Beide ploegen wilden deze wedstrijd winnend afsluiten, maar het bleef tot en met het eindsignaal 1-1.

Foto's en verslag René en Liesbeth van der Vliet