BSC sponsoravond op maandag 22 april a.s.

8 april 2024 10:00

UITNODIGING.
Op maandag 22 april vanaf 19.15 uur zijn alle ( BSC) medewerkers, sponsoren en genodigden welkom op onze BSC sponsoravond. Deze zal gehouden worden in de kantine van ITN Nieuwdorp aan de Havenweg. GRAAG WEL EVEN AANMELDEN voor 15 april.
We danken onze hoofdsponsor ITN voor hun medewerking om dit te kunnen organiseren.

Wanneer: Maandag 22 april 2024 van 19.30- 22.30 uur.

Waar: ITN groep Nieuwdorp; Havenweg 48-B; 4455 TG Nieuwdorp.

Voor wie: Deelnemers BSC toernooien; sponsoren BSC en SVN; Spelers en staf selectie SVN 1; vrijwilligers; genodigden, B&W; zuster verenigingen; scheidsrechters; media.

Jarenlang organiseerde de BSC commissie in april een thema / sponsor avond.

Prominente voetbal Vips waren bereid om naar Zeeland te komen om een presentatie te houden.

O.a. Danny Blind; Johnny Hoogerland; Dick Jol; Jack van Hulten; Dolf Roks; Kees Priem; Kees Jansma; Guy Thijs; enz.

De laatste BSC sponsoravond was in 2017 toen Johnny Hoogerland een presentatie verzorgde over zijn carrière als prof wielrenner.

De BSC commissie deze traditie weer een nieuw leven inblazen.

Scheidsrechters hebben het anno 2024 niet gemakkelijk. Er komt veel op hen af.

We willen graag met het organiseren van deze avond met dit thema het scheidsrechteren promoten.

Onder leiding van Gerard Verkuil ( bekend als raadslid van de gemeente Borsele; amateur scheidsrechter en in zijn dagelijks leven schoolleider van de Beatrix school in Goes) en met medewerking van de

panelleden: Niels Boel, Rick Sturm, Matthijs Jobse en Erwin Fransse zal dit onderwerp aan de hand van een vijftal stellingen besproken worden.

Niels en Rick behoren momenteel ( met Mathhijs Jobse, die helaas door werkzaamheden niet aanwezig kan zijn) tot de Zeeuwse scheidsrechters top. Ze zijn scheidsrechter bij wedstrijden uit de 2e divisie zoals: Rijnsburgse Boys tegen Katwijk en Jong Sparta tegen Kozakken Boys.

Beiden floten nog niet zo lang BSC toernooi wedstrijden.

Erwin Fransse is speler van Goes 1 en speelt wekelijks zijn wedstrijden in de 4e divisie zal als speler zijn bijdrage leveren in deze panel discussie.

En natuurlijk zullen de aanwezigen ook mee kunnen doen aan deze discussie.

Het “plaatje” ziet er als volgt uit:

1. Deel 1: Programma:

19.15-19.30 uur: Inloop met koffie en….

Opening/ontvangst/welkom door de BSC commissie en Bestuur SV Nieuwdorp.

1. Deel 2:

19.45-20.00 uur. Presentatie Jeanneke Schutte namens ITN groep Nieuwdorp.

1. Deel 3: 20.00-21.00 uur

Panel discussie over een aantal scheidsrechter gerelateerde stellingen. “ZONDER SCHEIDSRECHTER GEEN VOETBAL…

m.m.v.:

1. Dag voorzitter: Gerard Verkuil.
  2. Panelleden: Niels Boel, Rick Sturm, Matthijs Jobse en Erwin Fransse

1. Deel 4:

21.00-21.30 uur:

Ondertekening sponsor overeenkomst met B&W gemeente Borsele door wethouder Marga vd Plasse-Nagelkerke.

Overhandiging Cheque BSC 2024: Phila Musica.

Loting/bekend making BSC toernooi schema’s ( zo ver van toepassing en bekend)

Afsluiting/dankwoord door BSC commissie.

1. Deel 5:
  •  3e helft met hapjes en drankjes

Met vriendelijke groeten,

DE BSC commissie.

P.S.

In verband met de beschikbare ruimte en de benodigde koffie, thee, hapjes en drankjes willen we graag een indicatie in beeld krijgen m.b.t. het aantal aanwezigen.

We willen u dan ook vragen om dit voor 15 april via de email ( [email protected]) of via de app aan ons te melden.

Al vast: bij voorbaat dank.