Herstel bij het 2e

3e klasse B

10 november 2018 14:30

Onbekend

Zaterdag 10 november, Terneuzense boys 3 staat op papier om het op te nemen tegen Nieuwdorp 2. De wedstrijd is begonnen en aan beide teams is af te lezen dat ze voor de volle 3 punten gaan. Nieuwdorp speelt de bal rond, maar krijgt wel veel druk van Terneuzen.

Er is veel onrust in het spel van Nieuwdorp. Toch komen ze er met vlagen goed uit. De volgende aanval zal worden beloond met een doelpunt. Nieuwdorp krijgt een vrije trap 30 meter van de goal. Kevin weet de bal bij de 2e paal te leggen, waar Jeffrey staat om te tekenen voor de 1-0.

Kansen blijven komen, maar worden niet afgerond. Nieuwdorp probeert verder uit te lopen en afstand te nemen, maar het lukt ze niet. Rust.

Na rust begint Nieuwdorp sterker aan de wedstrijd en weet Maarten die in de rust ingevallen is de 2-0 op zijn naam te zetten. Vlug daar achteraan weet ook Roel te scoren en tekent voor de 3-0.

Op deze manier ging het snel. Nieuwdorp blijft aanvallen en ook saith weet te scoren met een mooi schot passeert hij de keeper. 4-0. Vervolgens weet ook Bart de 5-0 te maken in de 60e minuut. Nieuwdorp verslapt even en krijgt de 5-1 om haar oren. Bart weet als afsluittreffer de keeper te passeren in de 16 meter en maakt de 6-1.

Samen met het verlies van koploper Kapelle 3 tegen Luctor/ Heinkenszand 2 en de winst van Nieuwdorp 2 maakt dat Nieuwdorp 2 koploper na 7 speelwedstrijden.

Volgende week staat Luctor/Heinkenszand 2 op het programma. Word hier gewonnen door Nieuwdorp pakken ze de 1e periode.