Geslaagde laatste test voor de competitie

RCS 2

Nieuwdorp 2

15 september 2018 15:30

Onbekend

De laatste wedstrijd in de poulefase van de beker is aangebroken. Nieuwdorp 2 gaat op 15-9 richting Oost- Souburg om het daar op te nemen tegen RCS 2.

In de eerste paar minuten was direct te zijn dat de mannen van rcs er zin in hadden en zetten veel druk vooruit. Rcs kwam op een 1-0 voorsprong tegen SVN door een goal die netjes in de hoek werd geschoten vanaf 20 meter.

Rust

Na rust ging nieuwdorp weer gemotiveerd het veld in en wilde hier niet verliezen. De 1-1 werd dan ook in de 55e minuut gemaakt door Jasper Blok. Nieuwdorp kwam terug in de wedstrijd. Vrij snel viel de 1-2 ook. Dit keer werd de goal weer op naam gezet van Jasper Blok.

Nieuwdorp trok de wedstrijd naar zich toe. Na een paar goeie uitbraken werden dan ook de 1-3 En 1-4 gemaakt. Dit maal werden deze gescoord door Arjan Offermans. Dit werd ook de einduitslag.