Tropische temperaturen

Mannen, 4, 5e klasse 03

26 mei 2018 13:15

Onbekend

De wedstrijd tegen de kersverse kampioen uit onze competitie werd gespeeld onder tropische omstandigheden. De strijders namen natuurlijk de nodige liters vocht mee voor tijdens de wedstrijd, ook na de wedstrijd kunnen we hier namelijk goed mee overweg. Affijn eerst nog de match tegen VV De Meeuwen.

Uit hadden we zwaar klop gehad. Dat moest dit keer anders en zo geschiedde. Ware het niet dat keeper Ruben Otte in topvorm was, waardoor we dit keer niet tegen een grote uitslag aanliepen. Verder deed iedereen als vanzelfsprekend zijn stinkende best. Toch was er een kelderklassemomentje waardoor de aanvoerder van de tegenstander een bal vrij op de goal kon schieten. Met een briljante stift verschalkte hij onze goalie. Even voor rust ook nog een tweede tegentreffer.

Na de korte onderbreking bleven we lekker zwoegen in deze enorme hitte. Mark Heijstek speelt dit jaar niet meer met rugnummer 11. Ook deze wedstrijd bleek dat dit hem geen windeieren legt. Met een mooi schot werkte hij de 1-2 binnen. Zijn elfde bij het vierde, toevalligerwijs heeft hij er ook elf bij het derde... Bijzonder toch wat de keuze om rugnummer elf los te laten kan opleveren.

O ja, 1-2 was ook de eindstand.