In het nieuw pakt het derde 1 punt

Mannen, 3, 5e klasse 04

9 december 2017 14:30

Onbekend

Apollo uit stond op het programma vandaag, voor velen een thuiswedstrijd. De nummer 2 van de lijst, we waren dus gewaarschuwd. Aan de tenues ging het vandaag niet liggen met dank aan de sponsors, een keurig tenue zonder buiktruitjes.

De start van de wedstrijd was wat onwennig er werd veel geprobeerd, maar Apollo startte net iets scherper als ons. Dit resulteerde vrij vroeg in de wedstrijd tot een 1 op 1 situatie welke beheerst werd binnen getrapt door de blauw witte. Vervolgens probeerde wij ons te herpakken, echter niet veel later kwamen wij erachter dat de blauw witte beschikken over een man die de schwalbe meester heeft gemaakt. Dit resulteerde in een penalty, dit bleek het keerpunt te zijn voor onze sluitpost Peter de Winter. Apollo kon op 2-0 komen echter Peter besloot anders, met een geweldige snoekduik keerde hij de bal en had hem klemvast.  Nu was het onze beurt door een aanval over alle schijven werden we gevaarlijk een steekpaas van Koen den Hertog die Mark Heijstek de kans gaf op het doel te trappen resulteerde in een een-tweetje op de paal en prompt lag de bal bij Arjen Offermans voor zijn voeten die deze bal tegen de netten werkte. 1-1 en niet veel later rust.

De 2e helft een aantal verschuivingen en we werden gevaarlijker. Wilmar de Kraker had een kans wederom was de paal onze vijand en dit keer werd hij niet opgepakt door ons. Ook Arjen soleerde er lustig op los maar ook dit mocht niet baten. Zelfs toen Marius Benjert zijn turbo vond en met kunst en vliegwerk de bal op zijn derde been parkeerde in een 1 tegen 1 situatie, zag hij de bal naast de goal verdwijnen. De drie punten waren ons niet gegund. De Man of de Match vandaag was Peter in de laatste minuut kwam Apollo er nog 1 keer gevaarlijk uit en wederom met een geweldige redding werd de bal naast getikt. Eindstand 1-1. Nu rest ons een welverdiende winterstop welke we komende zaterdag met z’n allen zullen afsluiten. 3 februari 2018 zullen wij onze kunsten weer laten zien tot dan.