Bedankt

29 augustus 2022 20:00

Beste Rob, William, Kevin, Piet, Frans-Jan, Paul, Harm-Jan, Pascal en Wesley,

Het afgelopen seizoen kende een enerverend slot voor SV Nieuwdorp, we beleefden een mooie feestdag ter ere van ons 80-jarig jubileum en een geweldige nacompetitie voor ons eerste elftal. Met het aflopen van het seizoen was voor jullie ook de tijd gekomen een stapje terug te doen in de vrijwillige taken die je voor SV Nieuwdorp hebt gedaan.

Het is een mooie traditie om tijdens onze jaarlijkse afsluitdag de vrijwilligers die een stapje terug doen in het zonnetje te zetten, helaas was het door bovenstaande gebeurtenissen niet haalbaar een afsluitdag te organiseren. Maar natuurlijk willen we dit niet zomaar voorbij laten gaan en daarom willen we je nu op deze manier bedanken en als blijk van waardering een presentje aanbieden.

We wensen je een fijne zomer en uiteraard hopen we je nog regelmatig te ontmoeten op het veld, langs de lijn of in de kantine.

Bestuur SV Nieuwdorp