't Dondert en 't bliksemt en 't regent meters bier.

27 augustus 2023 19:15

Deze titel van een lied van Guus Meeuwis kan moeiteloos overgezet worden naar het 37e Borsele Sloepoort Cup toernooi 2023.
Na 5 minuten was het de donder en bliksem die er voor zorgde dat de spelers de kleedkamers op konden zoeken. Na afloop bij het optreden van onze eigen DJ Detag ( Jeffrey de Vos) regende het meters bier.

Naast water druppels regende het ook doelpunten. Vorige week bij de A categorie 55 doelpunten; deze week konden de clubs in 7 wedstrijden 36x het net vinden. In totaal dus 91 doelpunten in 15 wedstrijden.
Topscorer bij de B categorie werd Can Ozgan (Patrijzen) met 6 doelpunten; Rob den Engelsman ( NOAD 67) met 4 en Wessel vd Stel ( de Meeuwen) met 3 doelpunten.

Dat betekent dat Wesley de Smit van Walcheren en Can Ozgan topscorers van deze edietie van het BSC Toernooi geworden zijn. GEFELICITEERD !

Een toch wel bijzondere editie; vooral ook vanwege het feit dat we voor de 1e keer een Zeeuws vrouwen toernooi in ons pakket opgenomen hebben.

We feliciteren Arnemuiden, MZC 11, Patrijzen en De Meeuwen met de behaade 1e plaats in hun poule.
Alle deelnemers; scheidsrechters; sponsors en zeker ook onze eigen vrijwillgers voor alles wat ze gedaan hebben om dit voor elkaar te krijgen.

Tot slot...

HET LEUKSTE TOERNOOI VAN ZEELAND

Op 16 september houden we ons BSC G voetbal toernooi met 8 senioren en 2 jeugd teams.
De Zeeuwse Muzikanten zullen er ook bij zijn.
Wellicht tot dan !!