Sponsoring voetbalclub SJO Lebo/Patrijzen/SVN - 10% korting op huismerk

29 oktober 2023 20:15

Maar liefst 220 kinderen van Nieuwdorp/Lewedorp/'s Heerenhoek zullen vanaf dit seizoen in hun nieuwe 1,2,3 inkt kleding op de Zeeuwse velden hun beste (voetbal) beentje voor zetten.

10 % korting op iedere 1,2,3 inkt bestelling; € 2,50 per order voor onze jeugd.

Op 1 september zal een nieuwe 3 jarige deal tussen onze jeugdafdeling en 1,2,3 inkt ingaan.
Tijdens een voetbal clinic ( KICK OFF) van onze jeugd zal de outfit gepresenteerd worden.

Onze jeugdafdeling zal in een nieuwe out fit hun wedstrijden gaan spelen. 220 kinderen zullen een nieuw traingspak en een mooie rugtas krijgen.

In de afgelopen periode hebben de 3 sponsorcommissies hard gewerkt aan het opzoeken van kleding en tas sponsoren.
De hoofdsponsors staan op de shirts; de sub sponsors op de mouwtjes en er zijn ook meer dan tien rugtas-sponsoren. Ook de 50 coachjasen voor de leiders en trainers zijn voorzien van logo's.
Bent u benieuwd naar de nieuwe kleur van onze shirts ?? KOm dan even kijken.

Hoe werkt het ?

SJO-Lebo-400x300.gif

Door op deze link te klikken komt u op de website van 1,2,3 inkt.
U kunt dan alle artikelen bestellen die 1,2,3 inkt kan leveren.

U krijgt per direct 10% club-korting op de door u bestelde artikelen.

Onze jeugd profieert er ook van:
Per bestelling maak 1,2,3 inkt € 2,50 naar de kas van onze jeugdafdeling over.