Kom in actie tegen ALS

15 augustus 2023 0:00

De BSC organisatie wil jullie vragen om mee te doen aan deze actie. Een aantal weken heeft het personeel van De Zeeuwse actie gevoerd voor dit goede doel.
Ook de wedstrijd tussen Sparta Rotterdam en Zulte Waregem stond in het teken van deze actie. Het leek ons een goed idee om hierbij aan te sluiten. We hopen dat jullie dat ook doen.

Ter info: vroeger toen we aan de teams prijzengeld meegaven, werd voor iedere gele en rode kaart 5 of 10 euro in de boetepot gestopt. De boetepot werd dan na het toernooi aan een goed doel geschonken.

Omdat we geen prijzengeld meer aan de clubs geven is er geen boetepot meer. Daar voor in de plaats doneerden we uit de sponsorpot een bedrag; dit jaar is deze actie uitgekozen.

Natuurlijk is deze keuze niet zo maar gemaakt.

Het hoeft geen nadere uitleg dat deze ziekte nog steeds zeer ernstig is en dat er no veel geld nodig is voor onderzoek.

ALS-actiepagina

De ALS-actiepagina vinden jullie terug via de volgende link: 37e BSC-toernooi SV Nieuwdorp (alsacties.nl).

Fysiek doneren.

Natuurlijk kunt u ook op de speeldagen zelf meedoen aan deze actie.

In ons clubgebouw zullen we collecte bussen neerzetten en natuurlijk nemen we graag een “envelopje met inhoud” in ontvangst.