Finaledag gaat er iets anders uitzien zaterdag

26 augustus 2022 21:30

Door een late afmelding van GPC Vlissingen zijn we genoodzaakt om het schema iets om te gooien.
De tijden van de wedstrijden om de 3e en 4e plaats veranderen niet. Deze beginnen gewoon om twee uur.
Om vijf uur speelt Nieuwdorp tegen Lewedorpse Boys. daarna speelt om zes uur Lewedorpse Boys tegen Hontenisse en als laatste speelt om zeven uur Hontenisse tegen Nieuwdorp. Deze wedstrijden duren 45 minuten.

De 3e helft blijft ook onveranderd. 🍻
Na de laatste wedstrijden zal het startschot worden gegeven voor een avond vol plezier en feest!🔥
DJ Twan & DJ Detag verzorgen tijdens deze feestavond voor de plaatjes die dit seizoen in menig kantine te horen zullen zijn🎶
Een feest voor iedereen! Spelers, trainers, supporters, sponsoren, vrijwilligers en ga zo maar door.
Zorg dat je erbij bent!💚🤍

Wedstrijden 3e en 4e plaats

Patrijzen 1