VR1 meets VR2 tijdens competitieopening

Vrouwen, VR1, 5e klasse 851

23 september 2017 11:15

Onbekend

Zaterdag stond voor beide de teams de eerste competitie wedstrijd op het programma, tegen elkaar voor de handigheid. Voor de wedstrijd zijn we nog even snel met zn allen op de foto geweest, bedankt René!

Na de warming up en het vinden van een scheidsrechter (heel erg bedankt Michey!) konden we onder prima omstandigheden de wedstrijd beginnen. De eerste helft ging het wat op en neer maar het was toch dames 2 die als eerste het net vond. Een prachtige vrije trap vloog in de go...al. De tegenaanval via de aftrap van dames 1 bracht gelijk de 1-1 op het scorebord. Niet veel later ging Renske er met de bal vandoor en via een prachtige individuele actie bracht zij dames 2 weer op voorsprong.

Met een stand van 1-2 om de thee. Na rust ging dames direct  opzoek naar de gelijk maker. Dat duurde ontzettend lang, maar viel toch uiteindelijk via het hoofd van Anne in de goal, 2-2. Hierna bleef dames 1 aanvallen, ook kwam dames 2 er zo nu en dan gevaarlijk uit maar doelpunten vielen er niet meer.

Woensdag mogen we nog een keer tegen elkaar voor de beker, dit belooft wederom een spannende wedstrijd te worden!