Lastig potje?!

Mannen, 2, 3e klasse B

24 maart 2018 14:30

Onbekend

Wederom een lastige thuiswedstrijd omdat SVN 2 moeilijk kan omgaan met laagvliegers in de competitie. Bevelanders was echter met 10 man afgereisd waardoor dat een makkelijke middag bezorgde bij Nieuwdorp.

In de eerste helft kondwn zij het tempo nog aan en konden zij het aan gekanteld krijgen. SVN creërde wel diverse kansen, maar pas net voor rust scoorde Michey 1-0 op aangeven van Pascal.
Na rust waren de Bevelanders moe, maaar het tempo van Nieuwdorp lag te laag. Jurian wist ook pas na een uur de score te verdubbelen naar 2-0. Een goede actie van Jasper leidde vervolgens tot een penalty welke werd benut door Michey. Pascal maakte op dat moment al zijn opwachting in het derde!

De 4-0 kwam nog van Jurian die de bal precies in de hoek prikte op aangeven van Arne!
Volgende week de nieuwe fusieclub Luctor Heinkenszand op bezoek!