Jarige Jerzy viert feest op het veld

Nieuwdorp 2

Heinkenszand 2

Jasper Blok (intikker)
Nino de Jonge (intikker)
Nino de Jonge (intikker)
Jerzy Traas (schot)
Jerzy Traas (intikker)
Jasper Blok (intikker)
Martien Geelhoed (intikker)

Mannen zaterdag, 2, 3e klasse B

11 maart 2017 14:30

Onbekend

Op deze zonnige zaterdag speelde SVN 2 de tweede competitiewedstrijd na de winterstop tegen Heinkenszand 2. De nummer éénnalaatst had weinig te zoeken in Nieuwdorp na een eerdere confrontatie van 2-7. Toendertijd scoorde Heinkenszand als eerste. Vandaag was het dus zaak om niet in moeilijkheden te komen en de 3 punten thuis te houden.

In de eerste helft creërde het tweede niet heel veel kansen maar in de rust stond het wel 2-0 dankzij Jasper en Nino. Beide goals kwamen op aangeven van Jerzy. Na de rust zette Nieuwdorp door en het conditionele verschil was al vlug te merken.

Enkele minuten na rust zette Jerzy een prima steekpass in op Michey die voor de assist op Nino zorgde: 3-0. Daarna werd de voorsprong uitgebouwd door een schot/voorzet van Jerzy die door een speler van Heinkenszand van richting werd veranderd. De 5-0 was wederom van Jerzy. Even later maakte ook Jasper zijn tweede van de middag: 6-0, na een mooie assist van Sjoerd. Martien zorgde voor het slotakkoord en prikte de 7-0 binnen.

Een prima overwinning! Op naar volgende week, waar MZC '11 3 op ons wacht.