Jumbo actie “Sparen met elkaar”

1 oktober 2020 22:45

Jumbo lanceert op 30 september de spaaractie: “Sparen met elkaar”.
Via deze actie is het mogelijk om een bedrag te sparen voor jouw verenging door de dagelijkse boodschappen te doen!

Supermarkt Jumbo heeft per regio een bedrag vastgesteld om te verdelen over deelnemende verenigingen, waaronder SV Nieuwdorp. Dit vastgestelde bedrag wordt verdeeld onder de verenigingen naar rato van de punten die de deelnemers gedoneerd hebben gekregen.

Het voor SV Nieuwdorp gespaarde bedrag wordt uitgekeerd in de vorm van een cheque, deze cheque kan verzilverd worden bij vastgestelde leveranciers waar wij bijvoorbeeld nieuwe sportattributen kunnen bestellen!

Uitleg is simpel:
Doe vanaf 30 september boodschappen bij Jumbo Heinkenszand en krijg per bestede €10,- een spaarpunt.

Elk punt beschikt over een unieke actiecode, koppel dit actiepunt aan SV Nieuwdorp. Dit kan via de website: www.jumbosparenmetelkaar.nl, of download de app in de Google Play Store / IOS App Store.

Het is niet verplicht om jouw actiepunt te verzilveren, wanneer je boodschappen hebt gedaan kun je de munten ook gemakkelijk in de speciale actiebox achterlaten in de winkel.
De actiecodes worden dan verzilvert voor jou.

Sparen jullie mee voor onze club?