Hoe werkt SponsorKliks?

13 november 2019 12:00

Via het SponsorKlikslogo kom je op onze SponsorKlikspagina.

Als je vervolgens op de SponsorKlikspagina op een winkel klikt en een bestelling doet dan is onze vereniging geregistreerd als begunstigde en ontvangt onze vereniging geld.

Met SponsorKliks kan je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan jouw vereniging, zonder dat het jou een cent extra kost!

Boek een hotel bij Expedia of Booking.com of bestel online een pizza via Thuisbezorgd en jouw vereniging ontvangt geld in de clubkas.

Via de categorieën boven in het menu kan je tevens bij diverse webwinkels als About You, Bol.com en Coolblue bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar jouw vereniging. En nogmaals, het kost jou niets extra!

Wil je Jouw vereniging ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan je online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van jouw club. Voor jou een kleine moeite, voor jouw vereniging directe inkomsten.
Stel je eens voor wanneer alle leden dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die Jouw vereniging een warm hart toedragen.

Hoe werkt het?

Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks wordt gedaan. 75% van deze commissie storten wij op de bankrekening van jouw vereniging.
Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol ons een commissie uit* en profiteert Jouw vereniging hier direct van!
Zelf helpen promoten?

In je profiel kan je aanvinken dat je Facebookposts wilt ontvangen. Elke keer als wij een aanbieding of actie op onze Facebookpagina plaatsen, ontvang jij een mailtje met daarin de tekst voor een persoonlijke post om jouw vereniging te ondersteunen.
Je kan zelf kiezen welke posts je op je eigen Facebookpagina wilt plaatsen. Indien je de Facebookbeheerder van jouw vereniging kent, vertel hem/haar dan om zich aan te melden. Meer promotie=meer inkomsten!

Waarom SponsorKliks?

SponsorKliks is al sinds 2011 actief en wordt door de hoge omzetten die wij leveren bij de meeste winkels in het hoogste commissiesegment geplaatst. Doordat duizenden verenigingen actief deelnemen kunnen wij zeer goede, en regelmatig exclusieve, commissie-afspraken maken met winkels. Door deze schaalvoordelen keert SponsorKliks de hoogste nettocommissie uit in de markt!