De meiden redden de eer!

7 oktober 2019 10:45

Een gelijkspel van Vrouwen 1 en een overwinning van Vrouwen 2 waren zaterdag 5 oktober de enige positieve resultaten voor SVN. Een collectief falen van de heren senioren, 4 nederlagen, 26 doelpunten tegen. Alleen het derde wist twee keer te scoren.

Het eerste speelde een teleurstellende wedstrijd tegen Luctor Heinkenszand. In de eerste helft toonde het team in een opgaande lijn te zijn vergeleken met de voorgaande wedstrijden. Ze waren gelijkwaardig aan de tegenstander en leken ze met een 1- 1 stand de rust in te gaan. Een curieuze beslissing van de scheidsrechter zorgde er echter voor dat de gelijkmaker niet gehonoreerd werd. Terwijl het schot van Yannick van As richting het net ging klonk het rustsignaal. De reactie van de scheidsrechter: tied is tied. Achteraf beaamde hij dat dit een wat ongelukkig moment van fluiten was.
Evenals de twee eerdere wedstrijden viel het team in de tweede helft ver terug. Het eerste half uur was het open huis met als gevolg vier tegendoelpunten. Met het op één lijn verdedigen neem je veel risico en is tegen een tegenstander als Luctor Heinkenszand vrij naïef te noemen, ook al zat er aan enkele doelpunten een reukje. Eindstand: 0-5