Een ervaring rijker, een illusie armer

30 augustus 2019 22:45

René van der Vliet

Nieuwdorp verliest de bekerwedstrijd met 2-4 van Hulsterloo. Wat de conclusie van deze neder-laag is, laat ik graag aan de toeschouwer over, die deze wedstrijd met eigen ogen heeft gezien.

De gasten van de “overkant” hadden er duidelijk meer zin in dan de thuisclub. Aan deze wedstrijd zal ik niet veel woorden besteden, het was een wedstrijd die de boeken in zal gaan als een wedstrijd dat duidelijk nog geen Nieuwdorp te zien gaf wat wij allemaal graag zouden zien.

Zelf denk ik dat dat wel goed zal komen en dat ook bij de spelers het vertrouwen in eigen kunnen steeds beter zal worden. Het duurt nog even voordat de competitie van start gaat, dan zal moeten blijken of Nieuwdorp de strijd kan aangaan met de tegenstanders in de derde klasse.

Deze wedstrijd was even iets minder, maar dat hoort er ook bij.

Doelpunten makers voor Nieuwdorp waren Kevin van Iersel (penalty) en Roderiek Gakeer.