Nieuwdorp 2 - Noormannen 2

3 maart 2015 11:00

Het tweede was in deze wedstrijd de beter voetballende ploeg, echter kwam dit niet altijd uit. Al in het begin van de wedstrijd waren er kleine kansen.

Na 20 minuten spelen schoot Ruud La Grand op een voorzet van Jeroen de Goffau in de linker hoek ongrijpbaar voor de keeper. Tien minuten voor tijd moest Pascal Gakeer de strijdbijl begraven wegens een liesblessure. Ruben Hage was de vervanger. Roderik Gakeer kon in rust in de kleedkamer achterblijven, Martien Geelhoed nam zijn plaats in het elftal in. na 15 minuten spelen schoot Ruben Hage in de kruising, dit hoogstandje had een groot
gehalte van geluk en had ook meer weg van een mislukte voorzet 2-0.

Na het weggeven van een onnodige corner wist Noormannen deze binnen te werken 2-1.
Tim Driesse kopte 5 minuten later 3-1 in en nadat Ruud onderuit getrokken werd in de zestien meter, verzilverde Jurrian Hage de penalty 4-1. Niet een hartverwarmende partij voetbal, maar de 3 punten bleven in Nieuwdorp.
Bron: Martijn Nieuwenbroek