Leuk jeugdtoernooi in 's-Heerenhoek

22 mei 2017 8:45

Wij gingen, op de fiets, naar ’s-Heerenhoek, waar we een toernooi hadden. Een leuk toernooi, met ploegen uit de buurt. Voor de 1e wedstrijd begon, was er een minuut stilte ter nagedachtenis aan Sjaak de Kooning.

De eerste wedstrijd moesten we tegen VV Arendskerke, deze wonnen we, door een solo van Jarmo  met 1-0. De 2e wedstrijd tegen Patrijzen, deze wonnen we weer met 1-0 door een doelpunt van Max. Daarna ging de coach wat aanpassingen doen en waren ze een beetje de kluts kwijt, 0-0 tegen Kwadendamme.

Daarna speelden we een mindere wedstrijd tegen Goes, deze verloren we in de laatste seconden, met 1-0. De laatste wedstrijd van het toernooi wonnen we van SSV door een doelpunt van Jarmo.

Onverwachts verloor Goes de laatste wedstrijd ook, zodat wij eerste werden. De overwinning draagt de ploeg op, aan Oscar.

Marjolein