JO11-2 nog steeds ongeslagen

2 april 2017 22:45

John de Jager

De JO17 moest vrijdagavond aan al de bak. Oscar de Kooning: Vrijdagavond mochten we aantreden met onder 17 tegen Axel/Zaamslag onder 17. We begonnen slecht, maar dit was tevens de verdienste van Axel die ons goed vast zette met een paar goede spelers. We kwamen binnen 25 minuten op een 0-2 achterstand.

Na de rust pakten we het op en golfde het spel meer op en neer. We bleven vechten en geloven in een goede afloop. Onze veerkracht bracht ons 2 doelpunten van Jarmo waardoor de wedstrijd eindige in een gelijkspel.
De JO15 was vrij, maar trainer/coach Pieter verzamelden zijn jongens voor een training. Mooi om te zien hoe de spelers vooruit gaan onder zijn leiding.
De JO13 speelde op Rillandia en moest met 5-4 verlies het veld af. De JO11-1: Johnny vd Klooster: Waarde JO11/1-Lebo/SVN/Bors JO11/1, Rust2-3,Eindstand 4-7.Vandaag uit naar Waarde. We begonnen verdedigend wat passief terwijl we aanvallend lekker bezig waren. Helaas viel de 1-0 doordat we zoals elke week de tegenstander van grote afstand alle gelegenheid geven om te schieten.
De 1-1 kwam door een hard schot van Sebas en de 1-2 na een schitterende dribbel van eigen helft van Jasmijn. De 1-3 was snoeihard van Danny na een goed ingestudeerde hoekschop. Net voor de rust gaven we het weer eenvoudig uit handen waardoor het 2-3 werd.
Na rust waren we weer even offline. Waardoor we eenvoudig 4-3 achter kwamen. Daarna ging het lampje branden en kwamen we door Sebas 4-4en Jelmer op 4-5. Waarna Sieb de 4-6 door een lange dribbel maakte. De eindstand werd door Migjen op 4-7 gezet door een goed afstandsschot. We waren de tweede helft conditioneel duidelijk beter waardoor we uiteindelijk nog het verschil maakten.

De JO11-1 was en blijft ongeslagen, 15 uit 5. William Boone: Vandaag de belangrijke wedstrijd tegen de nr2 Kloetinge.Begin van de wedstrijd hadden we een groot veld overwicht met veel kansen en schoten op hun doel ,maar de goeie keeper van Kloetinge hield lang stand.
Totdat Milan na een mooie aanval voor de keeper komt en cool over de keeper heen stift .Ruststand 1-0.Na wat tips gegeven in de rust schoten we uit de startblokken en liepen we over onze tegenstander heen. Bij een stand van 6-0 deed Kloetinge nog wat terug 6-2.Het slotoffensief lag bij ons eindstand 7-2. Met nog drie wedstrijden ongeslagen bovenaan.
John Bos: Vandaag speelde de JO9-1 de belangrijke wedstrijd uit tegen koploper Goes JO9-2. Met een ietwat gewijzigde opstelling: 1 verdediger, 5 middenvelders en 1 spits, zetten we direct druk op de tegenstander. Dit resulteerde in heel veel kansen. Helaas stond hun beste speler op het doel en hield hij alles tegen wat tussen de palen werd geschoten.
Toen we halverwege de 1e helft achterin een foutje maakten, strafte Goes dat koelbloedig af, 1-0 achter. We bleven echter goed voetballen en nog geen 3 minuten later stuurde Damian de keeper verkeerde kant op en stond het 1-1. Na rust zelfde spelbeeld, veel aanvallen van ons en een spaarzame uitval van Goes. Gelukkig versloeg Robin nog 1x de keeper en zo namen we verdiend de punten mee naar huis. Super gespeeld en als we zo door gaan, blijven we zeker meedoen om plaats 1!!!!!!
Frank Eckhardt: Vandaag thuiswedstrijd tegen Wolphaartsdijk, niet al te zonnig met af en toe een druppel regen. Het begon al gelijk goed, de tegenstander liet binnen de eerste minuut al weten dat ze niet kwamen om bloemetjes te plukken. 0-1. Maar we lieten ons natuurlijk niet gelijk uit het veld slaan en scoorde al snel het eerste tegendoelpunt 1-1.
We waren goed aan elkaar gewaagd, het ging telkens gelijk op en na een iets wat lange  eerste helft hadden we een stand van 3-3. Na de siroop en peptalk van de trainer en wisselverdeler ( vader van Roy) zetten we de wedstrijd voort met elkaar elke keer een puntje  geven wat uiteindelijk uitkwam op een eindstand van 6-6. 3 doelpunten van Keano en 3 van Fay maar uiteraard ook door het het verdedigende en aanvallende van de rest van het team. Allemaal super jullie best gedaan hoor. Fijn weekend allemaal en tot volgende week.
Remo De Jonge: 1 April het was geen grap. De JO7-1 reisde af naar Yerseke een sterke tegenstander met stuk voor stuk goede voetballers met een goed schot. Dat laatste ontbrak er bij ons een beetje aan we aaiden de bal en dan kom je niet ver ook het terug verdedigen waren we ineens compleet vergeten hoe dat collectief moest.
Dus was het geen hoogstaande partij maar er waren zeker ook positieve dingen te vertellen. We hebben een aantal knappe goals gemaakt en we klaagde niet en als de strafschoppen mee waren gerekend hadden we zeker nog op een gelijke stand uitgekomen. Kortom we hebben weer stof om op te trainen. Eindstand Yerseke JO7-1  -  SJO LEBO/SVN JO7-1  6-3.
Anja de Vos JO7-2: Mooie gelijk opgaande partij tegen Arnemuiden met de rust 5 -5, mooi gelijk op, na rust werden wij een beetje moe wat resulteerde in een eindstand van 7-10 met alle 7 doelpunten van Gerhani. Allemaal super hard gewerkt