Jeugdwedstrijden 17 oktober

19 oktober 2015 21:45

De B1 speelde een echte topper in en tegen Koewacht. Coach Wilbert:" Zaterdag moest de B1 uit naar Koewacht, het zou moeilijk worden want Koewacht stond nog ongeslagen bovenaan. De wedstrijd begon goed, uit een vrije trap van Stan knikte Roy de 0-1 binnen.

Op dat moment waren we ook de bovenliggende partij. Na de 0-1 raakten we de
controle kwijt en kregen we al snel de 1-1 tegen, dit werd ook de ruststand. Na rust begon Koewacht als bovenliggende partij, maar kregen wij een kans uit een counter.
De keeper haalde Stan onderuit en werd er daarom 10 minuten uitgestuurd. Helaas wisten we hier niks mee te doen. Met nog 20 minuten op de klok en Koewacht weer met 11 man zakten we even een paar minuten in, dit werd dodelijk afgestraft.
Binnen 5 minuten bracht Koewacht de stand naar 4-1. Na de 4-1 pakten we gelukkig de draad weer op maar wisten we helaas niet meer te scoren".
De C1 verloor met 3-1 van RCS C2. Een wedstrijdverslag, gemaakt door een speler, is zeer waarschijnlijk terug te lezen bij wedstrijdverslagen. De C2 speelde thuis tegen Domburg C1. Ook deze wedstrijd ging verloren, nu met 1-5. Angst is voor de C2 de grootste tegenstander, zeker tegen fysiek sterkere tegenstanders. "we moeten van deze jongens en meisjes stoere kerels en meiden
maken". De D1 won met 5-3 in een leuke wedstrijd.
De E1 ging op bezoek bij Patrijzen. Het relaas:"Patrijzen E1 - Lebo/SVN E1 7-0. 1e helft ongemotiveerd en hun taken niet uitvoerend. Ruststand 5-0. 2e helft beter gevoetbald maar nog
teveel persoonlijke fouten waardoor de terechte eindstand 7-0 was. Een kopie van
de wedstrijd tegen Zeelandia Middelburg van een paar weken terug. Volgende week
nieuwe rondes nieuwe kansen. Patrick en Sjors". De E2 namens John en