Wedstrijd aankondiging Nieuwdorp 1 Noormannen 1

9 november 2023 22:30

De wedstrijdbal is geschonken door Logus De Hoop

Graag willen wij u informeren over de eerstvolgende competitiewedstrijd van ons eerste elftal.

KNVB 4e KLASSE B ZUID 1

ZATERDAG 11 november 2023

NIEUWDORP 1-  NOORMANNEN 1

Datum: Aanvang: 14.30 uur

Scheidsrechter: dhr. N. Noordhoek

De wedstrijdbal is geschonken door: LOGUS DE HOOP, VLISSINGEN.

Wij bevelen deze wedstrijd van harte bij u aan en zien u graag terug om onze eerste selectie aan het werk te zien.

Voorbeschouwing:

Zaterdag a.s. komt een oude bekende naar Nieuwdorp. De afgelopen jaren streden we beiden tegen degradatie uit de 3e klas.

Ook voor Noormannen viel in de nacompetitie het doek.

Uit de archieven blijkt dat we deze eeuw 16x tegen elkaar een officiële wedstrijd gespeeld hebben.

5x gelijkspel

9x winst voor Nieuwdorp met dikwijls grote uitslagen ( 6-1, 8-0, 4-0, 9-0)

2x winst voor Noormannen.

De beker competitie in september verliep voor de Noormannen positief. Mede door een keurige overwinning op De Meeuwen werden ze poule winnaar.

Op dit moment zit Noormannen mbt de competitie nog niet echt in een positieve flow; op de openingsdag werd met 3-2 van Waarde gewonnen. De volgende 4 wedstrijden gingen verloren.

Het is dus voor Nieuwdorp ( 10 uit 5) zaak om de draad weer op te pakken om in het spoor van koploper Veere (16 uit 6)  en de subtoppers Kapelle (13 uit 6)  en Apollo ( 11 uit 5) te blijven. Volgens mij moet dat lukken. De blessure bank is zo goed als leeg. Vorige week zaterdag waren er ondanks het slechte weer maar liefst 19 spelers aan het trainen.

Vanaf deze zijde wensen we iedereen een sportieve wedstrijd.

NB:

Van het dames front kunnen we melden dat ze afgelopen woensdag met 4-1 wonnen van SVO/DKS 17 Vr1. Op 18 november spelen ze in de volgende ronde tegen RCS Vr 1 uit.

Het programma van de komende week:

Zaterdag : 11 november.

13.00 uur: Nieuwdorp 2 – Tern. Boys 5

15.00 uur: Nieuwdorp/Patrijzen 4- MZVC 5

13.00 uur: RCS Vr 1-Nieuwdorp/Patrijzen VR1

12.00 uur: Nieuwdorp/Patrijzen Vr 2-  De Meeuwen Vr1  ( Patrijzen)

12.00 uur: Patrijzen/Lebo/ Nieuwdorp 3- MZVC 5 ( Patrijzen).

Onze jeugd speelt ook nu weer samen met die van Lewedorpse Boys, Patrijzen en de MO teams ook met VV ’s Heer Arendskerke.

Het gaat hierbij om +/- 225 kinderen; +/- 20 teams. De wedstrijden worden op diverse locaties gespeeld.

De JO11; de JO09; de MO15 en de MO11 spelen vanaf 09.00 uur thuis.

U vindt de benodigde wedstrijd informatie op onze website www.svnieuwdorp.nl.

Wij wensen u veel sportief kijkplezier toe.   Met vriendelijke sportgroeten,

Namens bestuur en sponsorcommissie SV Nieuwdorp.

Peter de Vos (Wedstrijdsecretaris)

Last minute nieuws…

Zaterdag 4 november werd de wedstrijd Goes 1 – Nieuwdorp 1 afgelast.

Deze wedstrijd wordt ingehaald op dinsdag 14 november om 19.30 uur.