ERE-lid Ine van der Does-den Herder

29 september 2023 11:00

Op haar verjaardag woensdag 27 september heeft “onze Ine” het Erelidmaatschap ontvangen van SV Nieuwdorp vanwege haar grote verdiensten voor onze club. In het 82 jarig bestaan van SVN is zij het 5e Erelid naast Iman Bakker, Ko van de Weele, Peter de Vos en Marius Priester.

We feliciteren Ine met het Erelidmaatschap.

Dit lidmaatschap is de hoogste onderscheiding die een vereniging kan geven, en kan worden uitgereikt aan leden met grote verdienste voor de vereniging. Ine heeft een flinke lijst van taken en functies opgebouwd en dit zonder meer verdiend. Je zou je eigenlijk af kunnen vragen wat heeft ze niet gedaan.

Een aantal taken en functies die zij heeft gedaan:

• 35 jaar bestuur SVN, secretaris, DB-lid, ledenadministratie en vele andere dingen daarnaast.
  • 25 jaar voorzitter gymnastiek.
  • Jaren lang gym juf.
  • Vele jaren gastvrouw bij thuiswedstrijden.
  • Jarenlang lid van het jeugdbestuur.
  • Organiseren avond4daagse.
  • Vele jaren vertegenwoordigster bestuur bij uitwedstrijden 1e elftal.
  • Jarenlang schoonmaak kleedkamers en kantine en tenue’s wassen.

We bedanken Ine voor haar jarenlange betrokkenheid en inzet voor onze SV Nieuwdorp. BEDANKT!