Nieuwdorp 1 trekt aan het kortste eind.

17 september 2023 13:00

De bekerwedstrijd tegen competitie tegenstander leverde helaas niet het gehoopte resultaat op. Door blessures kon de staf geen beroep doen op een aantal spelers w.o. Jerzi, Janick, Roderiek, Max,

Reeds na 3 minuten kwam Goes op 0-1. Met een mooie knal schoot Zoubeir Ezzoubai de Goesenaren van ongeveer 20 meter op voorsprong.
Nieuwdorp kon daar weinig tegen over stellen.
Goes was in de beginfase scherper en na 16 minuten werd het zelfs 0-2; wederom Zoubeir.

Na het 1e kwart van de wedstrijd kwam Nieuwdorp wat beter in de wedstrijd en ontstond er een gelijk opgaande wedstrijd. Het leed was echter al geschied.
De kansen waren zeldzaam en toen een Goes verdediger blunderde bleek zelfs dat geen treffer op te leveren.

Door deze nederlaag is Nieuwdorp uitgebekerd; Goes en Spui eindigden gelijk maar doordat Spui meer voor doelpunten heeft gemaakt zijn ze door.

Volgende week gaat het echt beginnen.
De 1e competitie wedstrijd thuis tegen MZVC om 14.30 uur.