Rabo Club Support actie 2023.

4 september 2023 22:00

Het hele jaar door investeert Rabo Club Support in tienduizenden clubs en verenigingen. Zo helpen we clubs bijvoorbeeld om duurzamer en toegankelijker te worden. Dat is goed voor jouw club & geweldig voor de samenleving.

Jij beslist mee
Als lid van Rabobank bepaal jij welke clubs in jouw regio van ons een steuntje in de rug ontvangen. Van 4 tot en met 26 september 2023 kun jij stemmen op je favoriete clubs en verenigingen uit jouw buurt.

Zo werkt het
Dit jaar kun je stemmen op 3 deelnemende clubs in jouw regio. Hiervoor selecteer je de clubs van jouw keuze en bevestig je daarna jouw stem. Met de unieke stemcode ................. kun je stemmen. Bijvoorbeeld op jouw favoriete sportclub, theater of buurtvereniging. De stemcode is persoonlijk en kan eenmalig gebruikt worden. Let op: je kunt deze stemcode niet overdragen aan anderen.

Ook de SV Nieuwdorp doet aan deze actie mee.
We doen dit in samenwerking met de Ouderen Soos.

Breng je stem uit !!

Iedereen verdient een club. Doe je mee?

Met vriendelijke groet,
de coöperatieve Rabobank