Doelpuntenfestijn in Nieuwdorp tijdens BSC toernooi 2023.

21 augustus 2023 22:30

Arnemuiden en MZC 11 winnen met 5-4 en 4-3…
Aan doelpunten geen gebrek tijdens de wedstrijden in de A categorie van het 37e BSC toernooi in Nieuwdorp
In 8 wedstrijden werd maar liefst 55 keer gescoord. Een gemiddelde dus van bijna 7 per wedstrijd.
De neutrale en winnende toeschouwers zullen dan ook zeer tevreden huiswaarts gekeerd zijn.

Topscorer over 2 wedstrijden werd de van Nieuwland overgekomen Wesley de Smit die voor Walcheren maar liefst 6x het net liet bollen.
Een goede 2e was Ramon Jansson van MZC 11 die 4x doel trof. Janno van Niewenhuise van Bruse Boys eiste de bronzen plek voor zich op met 3 doelpunten.

In poule A 1ging Arnemuiden met de 1e plaats strijken door met 5-4 van Terneuzen te winnen.
Bruse Boys werd 3e door in de dying seconds Steen met 3-4 aan de zege kar te binden.
De overwinning in poule A2 was een prooi van MZC 11 die na een 2-0 achterstand Walcheren met 3-4 versloeg.
Zeelandia Middelburg was met 5-2 te sterk voor Philippine.

De uitslagen:

2. Walcheren
3. Zeelandia Middelburg
4. Philippine

Komende week staan de wedstrijden voor de B categorie ip het programma:
Op dinsdag 22 augustus de derby Nieuwdorp-Lebo en Meeuwen-Spui
Op woensdag 23 augustus gaan NOAD 67- Patrijzen en Zaamslag-HKW 21 uitmaken hoe de finales er op zaterdag 26 augustus uit gaan zien.
Via onze webstiewww.svnieuwdorp.nl  houden we u op de hoogte van de ontwikkelingen.

Nieuw in deze opzet is de LADIES NIGHT op vrijdag 25 augustus.
Maar liefst 8 teams zullen op deze avond met elkaar strijden op de BSC Vrouwen Cup. T.w.
Nieuwdorp/Patrijzen/Lebo Vr 1 en Vr2; Terneuzen Vr1; SVOD Vr1; DKS Vr1; Graauw/HVV Vr1; Dwo15/Apollo/Luctor/Hlz Vr1 en HKW22/VCK Vr.

Op beide avonden ( 25 en 26 augustus) is er na het voetbaltoernooi een DJ.
Vrijdag 25 augustus DJ Arno Riemens.
Zaterdag 26 augustus: DJ DETAG.

Wg. PdV 20 aug.