Nieuwdorp 1 - DWO'15 1

18 augustus 2023 8:30

De eerste oefenwedstrijd zit er op. Waar vorig jaar nog kansloos werd verloren van DWO'15 was het nu Nieuwdorp die de wedstrijd winnend afsloot. Voor Tom was het nog wat passen en meten door de afwezigheid van nogal wat spelers. Toch was het een aantrekkelijke gelijk opgaande wedstrijd. Het leek er lang op dat Nieuwdorp met 1-0 ging winnen. Maar na 2 snelle doelpunten (1 van een oude bekende Kevin van Iersel) kwam Nieuwdorp toch nog terug op voorsprong. De wedstrijd eindigde in een 3-2 overwinning voor de groen-witten. Doelpunten van Nino, Pieter en Gerben.

Foto's René en Liesbeth van der Vliet

Dinsdag 22 augustus speelt Nieuwdorp om 18:45 tegen LeBo op de BSC.