Wedstrijdballen volgend seizoen zijn weer vast gelegd

21 juli 2023 15:30

Hoewel we nog niet eens weten tegen welke tegenstanders Nieuwdorp 1 volgend seizoen gaat spelen hebben de diverse wedstrijd-ballen-sponsors toch al aangegeven weer met ons in zee te willen gaan:
We hebben 13 toezeggingen binnen van:
Café - Pension De Goede Verwachting uit Lewedorp, Roclif E-commerce (= Romeo van Aerde), Logus De Hoop uit Vlissingen, Profile Bliek uit Heinkenszand, AA ProTec uit Goes, AVA Electro uit Oost Souburg , Maros/Vleesbaas uit Goes, Sjaak Schipper Supporter uit Heinkenszand, Mol Grondwerken uit Nieuwdorp, Arno Witkam uit 's Heerenhoek, Dorpshuis Ammekore uit Nieuwdorp, Koeriersbedrijf Toon Rooze uit Lewedorp en Café Restaurant Oranjeboom uit 's Heer Hendrikskinderen.

Ter informatie:

Het sponsoren van een wedstrijbal is jaarlijks opzegbaar en kost u € 100,00 per  seizoen. U krijgt daarvoor de volgende tegen prestaties:
a. Uw naam wordt op de wedstrijd dag door de speaker omgeroepen.
b. Uw naam wordt op de wedstrijdballen zuil vermeld.
c. Uw naam wordt op een A4 poster in ons clubgebouw vermeld
d. Uw naam wordt op onze social media vermeld.
e. U wordt om de hoogte gebracht van clubactviteiten en uitgenodigd daar aan mee te doen.

Voor verdere informatie of contact:

Peter de Winter
Peter de Vos