ZEEUWS ELFTAL – KAA GENT

27 juni 2023 0:45

Op vrijdag 7 juli a.s. speelt het Zeeuws Elftal tegen KAA Gent.
De wedstrijd wordt bij FC Axel gespeeld en begint om 19:30 uur.
Vanaf nu kunnen er digitaal tickets besteld worden via: www.fcaxel.com/zeeuwselftal.

Digitaal bestelde tickets kunnen voor aanvang van de wedstrijd bij de kassa worden afgehaald.

Voor het Zeeuws Elftal zijn de volgende spelers geselecteerd:

Keepers

Mitchell Braafhart (Kloetinge), Matthew Lentink (GOES)

Verdedigers

Jeroen de Jonge (Kloetinge), Klaas van Hecke (Kloetinge), Wout den Engelsman (GOES), Reza Maipauw (GOES), Mitchell de Nooijer (GOES), Renzo Roemeratoe (GOES), Ewoud van Troost (Terneuzense Boys), Sander Versendaal (SVOD'22)

Middenvelders

Julius Bliek (Kloetinge), Reguillo Vandepitte (Kloetinge), Valentijn van Keulen (Kloetinge), Steven Smulder (GOES), Tim de Winter (GOES)

Aanvallers

Sylvio Hage (Hoek), Steve Schalkwijk (Hoek), Jefry Dijkstra (Kloetinge), Ruben de Jager (Kloetinge), Erwin Franse (GOES), Rick Gort (Terneuzense Boys), Miroslav Peric (Terneuzense Boys)

De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Niels Boel en hij wordt geassisteerd door Dennis van Berk en Jaimy Pleijte.