Nieuwdorp/Patrijzen Vr 1- Kloetinge Vr 2 : 3-1

12 juni 2023 9:15

Axel Vr1 kampioen; Nieuwdorp/Patrijzen Vr1 eindigt als 2e.
Na een prima seizoen zit de competitie voor onze vrouwen er op. Met een 3-1 overwinning op Kloetinge 2 ( doelpunten van Shirley Rentmeester 2x en Laura Grim 1x) heeft Vr 1 het seizoen afgesloten met als resultaat een 2e plaats.
Onze vr2 eindigde op de 11e plaats.

Bij het ingaan van de laatste competitie ronde had Vrouwen 1 nog een waterkansje om kampioen te worden. De VV Axel stond 3 punten voor en had een beter doelsaldo.

Omdat Axel hun laatste wedstrijd won hebben zij de kampioensvlag mogen hijsen. Onze dames eindigden zoals gezegd als 2e met 50 punten uit 20 wedstrijden op 3 punten; MZC 11 werd op geruime afstand ( 12 punten) 3e.