Het 37e BSC toernooi 2023 voor senioren is vol; BSC G toernooi is op 16 september.

1 maart 2023 16:00

Met grote tevredenheid presenteert de Borsele Sloepoort Cup commissie het deelnemersveld van het 37e BSC toernooi.
Het 37e BSC Toernooi wordt dit jaar in de 3e en 4e week van augustus gehouden. Er doen 16 Zeeuwse 1e selecties aan mee.
Dit toernooi is alleen mogelijk dank zij de vele vrijwilligers en sponsors. Ook deze laatste categorie is al redelijk goed " op weg".

De A categorie speelt per team 1 voorronde op dinsdag  15 of woensdag 16 augustus; de finales zijn op zaterdag  19 augustus 2023.
De aangemelde deelnemers zijn:
MZC 11, Arnemuiden, Philippine, Walcheren, Zeelandia Middelburg, Steen , Terneuzen en Bruse Boys.

De B categorie speelt per team  1 voorronde  op dinsdag  22 of woensdag 23 augustus; de finales zijn op zaterdag  26 augustus 2023.
De aangemelde deelnemers zijn:
Nieuwdorp, Lewedorpse Boys, Patrijzen, HKW 21, NOAD 67, Spui, Zaamslag en De Meeuwen.
Speciaal welkom voor de nieuwe deelnemers: HKW21, Spui, Zaamslag, NOAD 67 en Steen.

Al met al een bonte mengeling van 16 Zeeuwse voetbal teams, Ze zullen verdeeld worden in 4 poules van 4. Elk team speelt twee wedstrijden van 90 minuten.
Vanwege de te verwachten verschuivingen in het volgend seizoen 2023-2024 ( er degraderen maar liefst 3 teams rechtstreeks uit de 2e en 3e klassen) zullen we de definitieve poule indeling later in dit voetbal jaar bekend maken.
We bedanken nu al de besturen en trainers van deze verenigingen voor het vertrouwen dat ze in onze organisatie hebben.

Vooral het G toernooi is een bijzonder evenement waar we heel trots op zijn.
Voor het 13e BSC G toernooi hebben we al 8 aanmeldingen binnen. T.w.
‘t Verzet uit Gent; Terneuzense Boys; Alliance; SSV 65; Luctor Heinkenszand, Zeelandia Middelburg, Roosendaal, All Stars.
De BSC Commissie
Gijs vd Does