Nieuwdorp - Vlissingen

6 november 2022 15:30

Na het verlies vorige week uit tegen Veere (0-2) was het hard nodig om thuis tegen VC Vlissingen de punten in Nieuwdorp te houden.

Helaas, de wedstrijd was nog geen drie minuten oud, of Nieuwdorp keek tegen een 0-1 achterstand aan door een doelpunt van Morad Bobouh.

Na deze treffer stroopten de Nieuwdorpers hun mouwen op toen Rody Wolse in de 36ste minuut de gelijkmaker liet aantekenen.

Na deze treffer ontspon er een aardige wedstrijd met alles er op en er aan. Goede passes, foute passes van beide kanten en een paar knappe reddingen van keeper Ruud la Grand die Nieuwdorp in de race hield.

Tot de 80ste minuut. Toen sloeg het noodlot toe voor de thuisploeg. Een schot van Saïd Bouzambou betekende 2-1. De “doodsteek” voor Nieuwdorp kwam enkele minuten later toen Morad Bobouh met zijn tweede treffer de eindstand bepaalde, 1-3.

Toch kunnen de Nieuwdorpers, ondanks het verlies, met een goed gevoel terugkijken op deze wedstrijd. Vorige week was het niets, maar nu waren er meerdere positieve momenten waar het team op voort kan borduren. Als dat lukt, dan komen de punten ook wel.

Verslag en Foto's René van der Vliet