SV Nieuwdorp 35+ opent seizoen met overwinning

29 september 2022 1:45

‘twee verschillende helften’

VETERANEN SV NIEUWDORP SCOORT METEEN DRIEPUNTER
NIEUWDORP - Het was me potje tussen de veteranen van sportvereniging Nieuwdorp en voetbalvereniging G.O.E.S., hun eerste sinds jaren. Na een lange tijd haalden beide teams ‘de schoenen uit de wilgen om weer op de groene mat aan te treden’. En dat lijkt me fantastisch, mogelijk morgenochtend even niet door de stijve spieren.

Het wedstrijdbeeld becommentarieerd in de samenvatting zelf, Nieuwdorp dat na de openingsfase de betere was in de eerste helft. De 3-0 voorsprong bleek maar net voldoende door een geheel tegenovergestelde tweede helft, G.O.E.S. dat het tij volledig keerde maar net tekort kwam. De 3-3 hing in de lucht, door de vele reddingen van doelman Peter de Winter scoorde Nieuwdorp 35+ zijn eerste driepunter na lange tijd niet gevoetbald te hebben.

SV Nieuwdorp (35+) - VV G.O.E.S. (35+) 3-2

⚽️ Niels Mulder 1-0