RABO Club Support 2022. Nog stemmen tot 27 september

25 september 2022 17:15

Voor de 7e keer organiseert de Rabo Bank Oosterschelde de Rabo Club Support actie. Ook de SV Nieuwdorp en de Ouderensoos Nieuwdorp hebben zich voor deze actie aangemeld.

DRIE STEMMEN
Iedereen die een bankrekening heeft bij de Rabo Bank heeft en lid is van de RABO heeft het recht op vijf stemmen te verdelen onder zijn/haar favoriete verenigingen. Iedereen mag maar maximaal twee stemmen aan één vereniging geven. Dus: men kan drie of meer clubs kiezen.

BEDRAG PER STEM

De Rabo Bank stelt voor deze actie een behoorlijke pot geld beschikbaar. Alle deelnemers hebben 3 stemmen te vergeven. Als er dus b.v. 10000 mensen hun 3 stemmen dan wordt bedrag gedeeld door 30000. Per stem levert dat dan een leuk bedrag op. Gemakkelijk verdiend niet waar ??

SAMENWERKING

Samen sta je sterker. Dat is ook zeker nu het geval. We roepen iedereen SVN ér dus op om naast de twee stemmen aan de SV ook twee stemmen te geven aan de Ouderensoos. Natuurlijk geldt dat ook andersom.

VEREISTEN:

STAP 1:

Allereerst moet men natuurlijk een bankrekening hebben bij de RABO Bank.

STAP 2:

Een bankrekening hebben betekent niet automatisch dat men ook lid is; het is dus verstandig om te checken of men wel/niet lid is. Geen lid = aanmelden.

STAP 3:

Als men een bankrekening heeft én lid is krijgt men een e-mailtje thuis met de code. Met die code kan met zijn/haar stemmen uitbrengen.

Voor inlichtingen:

SV Nieuwdorp: Jan Kees Duijnkerke