Stem op de SV Nieuwdorp: doe mee aan Rabo ClubSupport actie 2022

12 september 2022 23:15

Iedereen verdient een club. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Een deel van onze wist investeren we in de maatschappij. Als Rabo-lid kun je stemmen op je favoriete clubs vanaf 5 t/m 27 september 2022. Dat is goed voor jouw club & geweldig voor de samenleving.

De SV Nieuwdorp doet ook mee aan deze actie.

Deze actie is erg aantrekkelijk. Het kost de deelnemer n.l. zelf niets.

Het eerste wat men moet hebben is een bankrekening bij de Rabo Bank. Zonder rekening nummer kan men net deelnemen.
Het tweede wat men moet doen is: lid zijn/worden van de Rabo Bank. Dat is een simpele handeling die via de website van de Rabo Bank een fluitje van een cent is.

Vervolgens krijgt men als lid om 5 stemmen te verdelen. Dat kan mbv een link die de leden via een emailtje toegestuurd krijgen. Maximaal 2 stemmen per deelnemende vereniging.

Iedere stem betekent een bepaald bedrag. Dat zal dit jaar tussen de 2 en 3 euro zijn.

Hierbij roepen we alle betrokken leden om mee te doen.

Stemadvies voor de "andere" stemmen: De ouderensocieteit Nieuwdorp, De Speeltuin of een andere Nieuwdorpse vereniging.