André de Jong overleden

6 september 2022 23:15

Deze week (1 september j.l.) ontvingen we het bericht dat André de Jong bij een fietsongeluk op zijn vakantie in Duitsland is overleden.
André is de partner van Mariëlle en vader van Emiel en Jara. Onze gedachten en ons medeleven gaan in eerste instantie dan ook naar hen uit. Het zal enorm zwaar voor hen worden om met dit zo plotse grote verlies om te gaan. Hopelijk kunnen wij als vrienden, teamgenoten en medeverenigingsleden hen daarbij steun bieden.

André zat sinds een aantal jaren in het Patrijzen-bestuur en was daarbinnen het aanspreekpunt voor alles wat met het damesvoetbal te maken had. Dit betrof daarbij zeker ook de samenwerking met SV Nieuwdorp, waar André een zeer graag geziene gast was. Hij luisterde naar en regelde van alles voor onze dames en hij was nooit te beroerd om zelf allerlei gaten dicht te lopen. Zo heeft hij menige wedstrijd gevlagd of gefloten voor onze dames, maar ook voor de mannen werd regelmatig een beroep op hem gedaan.

André was altijd vriendelijk en rustig, maar hij durfde zich als het nodig was ook zeker uit te spreken over zaken en hield zoals het een begeleider van onze damestak betaamd op zijn tijd ook zeker van een feestje.

André was daarnaast een trouw supporter als Emiel en Jara hun voetbalkunsten bij Patrijzen vertoonden. Ook hier was hij altijd op een plezierige manier aanwezig en deed ie volop mee aan alle “wedstrijdbeschouwingen”, maar wel op zijn kenmerkende rustige, vriendelijke en positieve wijze.

André, we gaan je verschrikkelijk missen.