Het zit Nieuwdorp 1 niet mee !!

15 maart 2022 23:30

Afgelopen week speelde Nieuwdorp 1 twee wedstrijden. Helaas leverden beide wedstrijden geen punten. Het gevolg is nu dat Nieuwdorp 1 de rode lantaarn moet dragen in de 3e klas A.

Patrijzen-Nieuwdorp 2-0: ( dinsdag 8 maart)

Wedstrijdbal: Arno Witkam.

Het duel werd omdat het veld in ’s Heerenhoek niet geschikt is in Nieuwdorp gespeeld en leverde Patrijzen alweer de vierde overwinning in vijf duels in het jaar 2022 op.

Patrijzen was meer in de aanval. Nieuwdorp miste veel mensen; toch waren ze een paar keer gevaarlijk via een spetter van Stefan vd Klooster en Nino de Jonge.

Giel Traas, speler van Patrijzen JO19, maakte zijn debuut in de basis. Hij scoorde in de 17e minuut de 1-0. Geldof: ,,Hij stond op tien, draaide weg, maakte twee kapbewegingen en scoorde.’’

Een compact spelend Nieuwdorp kwam en bleef lange tijd in de race. Patrijzen kreeg een aantal kansen; maar ook Nieuwdorp had volop kansen op de gelijkmaker. Helaas mocht dat niet zo zijn.

In de 84ste minuut was het wederom Traas die hieraan een einde maakte en scoorde. Ditmaal na een scrimmage voor de goal.