Sponsor nieuws

Informatie reclameborden en reclamedoeken 2023-2024

Een belangrijke bron van inkomsten voor de SV Nieuwdorp zijn de reclameborden die op ons veld aan de omheining van het hoofdveld hangen.
Daarnaast gaan we vanaf heden aan de slag met een nieuwe sponsorvorm n.l. reclamedoeken.
Hieronder vindt u de nodige praktische informatie.
Heeft u belangstelling ? Doe dan een bericjtje naar de sponsorcommissie of één van de bestuursleden

SPONSOROPTIES RECLAMEBORDEN SV NIEUWDORP juli 2023/juni 2026

Materiaal:                         Trespa (HPL-plaat)

Kleur:                               witte toplaag

Dikte:                               6 mm

Hoogte:                            61 cm

Breedte:                           250 cm

Productie(kosten):             door en v.r.v. de sponsor 1)

Facturering:                      3e kwartaal

Bevestiging/onderhoud:     SV Nieuwdorp

Eigendom bord(en):           sponsor

• Op verzoek sponsor verzorgt SVN i.o.o. de aanschaf, productie en lay-out van het bord tegen facturering van de werkelijke kosten

Varianten

Tarieven v.a. 2023-2026

Looptijd

Bord met enkelzijdige print

€ 175 per jaar/seizoen (na elke periode van 3 jaar vindt indexatie (CPI) plaats t.b.v. een nieuwe periode van 3 jaar)

3 jaar, met stilzwijgend, jaarlijkse verlenging, tenzij opzegging voor 1 juli plaatsvindt.

Bord langs hoofdveld m.u.v. de omheining d.m.v. staafmatten.

Bord met dubbelzijdige print

€ 250 per jaar/seizoen (na elke periode van 3 jaar vindt indexatie (CPI) plaats t.b.v. een nieuwe periode van 3 jaar)

Bord langs hoofdveld m.u.v. de omheining d.m.v. staafmatten. Print aan de achterzijde is a.g.v. de bevestiging aan de omheining ca. 10 cm minder hoog.

Dubbel bord met enkelzijdige print per bord

€ 300 per jaar/seizoen (na elke periode van 3 jaar vindt indexatie (CPI) plaats t.b.v. een nieuwe periode van 3 jaar)

Uitsluitend bedoeld voor bevestiging aan de 45 meter lange staafmatten langs het terras voor kleedgebouw en clubhuis (op = op). Eén bord met de print richting veld, één bord met de print richting terras.

SPONSOROPTIES RECLAMEDOEKEN SV NIEUWDORP juli 2023 / juni 2026

Materiaal:                         meshdoek PVC

Gewicht:                           270 gr/m2

Hoogte:                            standaard 1 meter

Breedte:                           minimaal 5 meter of een veelvoud daarvan met een maximum van 25 meter

Afwerking:                        voor alle zijden gelijk / zomen en ringen voor stormfix / ringen om de 20 centimeter

Productie(kosten):             door en v.r.v. de sponsor 1)

Facturering:                      3e kwartaal

Bevestiging:                     SV Nieuwdorp, boven de staafmatten van de ballenvangers achter de doelen van het hoofdveld of aan de ballenvanger van veld 2 ter hoogte van de middellijn tussen de dug-outs van het hoofdveld (op = op).

Eigendom doek(en):          sponsor

• Op verzoek sponsor verzorgt SVN i.o.o. de aanschaf, productie en lay-out van het doek tegen facturering van de werkelijke kosten

Varianten

Tarieven t/m seizoen 2025-2026

Looptijd

Doek voor 1 jaar/seizoen

€ 400 per jaar/seizoen per 5 meter (na elke periode van 3 jaar vindt indexatie (CPI) plaats t.b.v. een nieuwe periode van 3 jaar)

1 jaar

Houd bij het printen rekening met enkele centimeters spanruimte. Geen logo of tekst kort aan de rand printen. Advies om bij twijfel te overleggen!

Doek voor 2 jaar/seizoenen

€ 360 per jaar/seizoen per 5 meter (na elke periode van 3 jaar vindt indexatie (CPI) plaats t.b.v. een nieuwe periode van 3 jaar)

2 jaar

Doek voor 3 jaar/seizoenen

€ 320 per jaar/seizoen per 5 meter (na elke periode van 3 jaar vindt indexatie (CPI) plaats t.b.v. een nieuwe periode van 3 jaar)

3 jaar

Meulpolder Assurantien sponsort de wedstrijdbal van Nieuwdorp 1 - Nieuwland 1

25 januari 12:00  Zaterdag a.s. speelt Nieuwdorp 1 tegen Nieuwland 1. De aanvang is 14.30 uur. Voor het eerst na vele jaren zal er weer een wedstrijd boekje zijn met allerlei gegevens mbt deze wedstrijd. De samensteller van dit boekje is Arjan Fransse. Hartelijk dank daarvoor.meer »

Actie: Scoren voor uw Vereniging 2023 = enorm succes !

10 januari 16:00  51 Nieuwe deelnemers !! Op 13 december organiseerde de SV Nieuwdorp een belactie tijdens de ‘Scoren voor uw Vereniging 2023’ actie van de VriendenLoterij. De bedoeling van de belactie was om zoveel mogelijk geld in zamelen voor het verduurzamen van het SVN complex. Complimenten aan de belploeg: Peter, Marius, Dani, Mitchell, Yordin, Bart, Nino.meer »

Progrezz: sponsor van voetbaltassen jeugd SJO.

2 januari 11:45  Heel de jeugd is voorzien van voetbaltassen, mede dankzij vele sponsoren. Progrezz is één van de sponsoren. Even voorstellen: Progrezz adviseert over bedrijfsverzekeringen. Wij helpen de boer die zijn geld verdient op het land, maar ook de ondernemer die geholpen wil worden bij machinepark- en/of cyberrisicoverzekeringen. Meer weten? Bel gerust: 06-42700825 en vraag naar Adriaan.meer »

ℂℍℝ𝕀𝕊𝕋𝕄𝔸𝕊 𝕋𝕀𝕄𝔼!

23 december 10:30  𝘕𝘢 𝘩𝘦𝘵 𝘣𝘦𝘻𝘰𝘦𝘬 𝘢𝘢𝘯 𝘥𝘦 𝘬𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘦 𝘢𝘧𝘨𝘦𝘭𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘸𝘦𝘦𝘬𝘦𝘯𝘥, 𝘪𝘴 𝘥𝘦 𝘚𝘪𝘯𝘵 𝘸𝘦𝘦𝘳 𝘵𝘦𝘳𝘶𝘨 𝘨𝘦𝘬𝘦𝘦𝘳𝘥 𝘯𝘢𝘢𝘳 𝘚𝘱𝘢𝘯𝘫𝘦. 𝘌𝘯 𝘻𝘰𝘢𝘭𝘴 𝘸𝘦 𝘸𝘦𝘵𝘦𝘯 𝘴𝘵𝘢𝘢𝘵 𝘥𝘢𝘯 𝘩𝘦𝘵 𝘨𝘦𝘻𝘦𝘭𝘭𝘪𝘨𝘴𝘵𝘦 𝘧𝘦𝘦𝘴𝘵 𝘷𝘢𝘯 𝘩𝘦𝘵 𝘫𝘢𝘢𝘳 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘥𝘦 𝘥𝘦𝘶𝘳! 𝘖𝘰𝘬 𝘣𝘪𝘫 𝘥𝘦 𝘚𝘝 𝘬𝘢𝘯 𝘫𝘦 𝘥𝘪𝘵 𝘫𝘢𝘢𝘳 𝘸𝘦𝘦𝘳 𝘬𝘦𝘳𝘴𝘵 𝘷𝘪𝘦𝘳𝘦𝘯 𝘵𝘪𝘫𝘥𝘦𝘯𝘴 𝘥𝘦 𝘫𝘢𝘢𝘳𝘭𝘪𝘫𝘬𝘴𝘦 𝘬𝘦𝘳𝘴𝘵𝘣𝘪𝘯𝘨𝘰. 𝘏𝘰𝘦 𝘨𝘢𝘢𝘯 𝘸𝘦 𝘵𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘬?: - 𝘷𝘰𝘰𝘳 15,- 𝘴𝘱𝘦𝘦𝘭 𝘫𝘦 10 𝘳𝘰𝘯𝘥𝘦𝘴 𝘮𝘦𝘦 𝘞𝘢𝘵 𝘻𝘪𝘵 𝘦𝘳 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘫𝘰𝘶 𝘪𝘯? - 𝘢𝘭𝘭𝘦𝘳𝘭𝘦𝘪 𝘨𝘦𝘭𝘥𝘱𝘳𝘪𝘫𝘻𝘦𝘯 𝘮𝘦𝘵 𝘢𝘭𝘴 𝘩𝘰𝘰𝘧𝘥𝘱𝘳𝘪𝘫𝘴: 200 𝘦𝘶𝘳𝘰. 𝘋𝘦 𝘬𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘦 𝘻𝘢𝘭 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘨𝘢𝘢𝘯 𝘰𝘮 18:00, 𝘦𝘯 𝘰𝘮 19:00 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘵 𝘥𝘦 𝘦𝘦𝘳𝘴𝘵𝘦 𝘴𝘭𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘢𝘢𝘯 𝘩𝘦𝘵 𝘳𝘢𝘵 𝘨𝘦𝘨𝘦𝘷𝘦𝘯! 𝘖𝘱𝘨𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘪𝘴 𝘯𝘪𝘦𝘵 𝘯𝘰𝘥𝘪𝘨, 𝘸𝘦 𝘻𝘪𝘦𝘯 𝘫𝘦 23 𝘥𝘦𝘤𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘨𝘳𝘢𝘢𝘨 𝘪𝘯 𝘥𝘦 𝘬𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘦!

𝕋ℍ𝔼 𝔹𝔼𝕊𝕋 𝕎𝕀𝕊ℍ𝔼𝕊

21 december 22:45  𝘕𝘢𝘮𝘦𝘯𝘴 𝘩𝘦𝘦𝘭 𝘥𝘦 𝘚𝘝 𝘸𝘦𝘯𝘴𝘦𝘯 𝘸𝘪𝘫 𝘪𝘦𝘥𝘦𝘳 𝘦𝘦𝘯 𝘧𝘪𝘫𝘯𝘦 𝘬𝘦𝘳𝘴𝘵 𝘵𝘰𝘦, 𝘦𝘯 𝘦𝘦𝘯 𝘨𝘰𝘦𝘥𝘦 𝘫𝘢𝘢𝘳𝘸𝘪𝘴𝘴𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨! 𝘖𝘱 𝘯𝘢𝘢𝘳 𝘦𝘦𝘯 𝘴𝘱𝘰𝘳𝘵𝘪𝘦𝘧 2024!

Ga naar archief