Een persoonlijk bedankje

16 november 2020 20:45

Voor Rabobank is een club zoveel méér dan een club. Daarom Biedt Rabobank clubs en verenigingen een steuntje in de rug. Juist nu.

S.V. Nieuwdorp bedankt iedereen die op ons heeft gestemd. Met deze bijdrage kunnen wij ons bestedingsdoel realiseren.

Ons doel

Het bedrag wat wij hopen op te halen met deze actie willen wij gebruiken in het opknappen van de accommodatie, daarnaast gaan we kijken of er nog diverse dingen aangeschaft kunnen worden om onze faciliteiten te verbeteren. Denk hierbij aan evt veldmeubulair of aanschaf van tennis ( ballen ) rackets voor de tennisafdeling. Naast het investeren van het geld in onze vereniging, is het fijn om een buffer op te bouwen met oog op de huidige corona situatie, deze heeft ons vorig seizoen hard geraakt.

Bedankje