35+ toernooi SV Nieuwdorp: een groot succes !!

16 september 2022 19:15

Peter de Vos

Zoals eerder gemeld is zal de SV Nieuwdorp het komend seizoen met en 35+ team aan de KNVB competitie deelnemen. Als warming up/ Kick Off werd er op 15 september een 7 tegen 7 toernooi georganiseerd met 6 deelnemers.

Met Marius Priester aan de micro en onder super visie van de scheidsrechters Martijn den Hollander, Jan Kees Duijnkerke, Dies Hage en Nico Steenblok ging het team van coach Wesley Priester voortvarend van start. Na een gelijks spel tegen Patrijzen werd op gepaste wijze Wemeldinge en Zeelandia Middelburg aan de kant geschoven.

Daarna stokte het ritme en werd met 2-0 van buurman Lewedorpse Boys verloren. De laatste wedstrijd tegen Apoloo 69 werd met 3-1 gewonnen. Al met al leverde dit een verdienstelijke 3e plaats op.

De Nieuwdorpse doelpunten waren van: Peter Kastelein, Marcel vd Does, Johan Niewenhuise, Tim Driesse en Frank Oostdijk.

Zonder te overdrijven lijkt dit "soort" voetbal een absolute topper te worden. Gezellig, sfeervol.

Ter gelegenheid van dit toernooi werden de spelers in een niewe out fit gehesen. Deze out fit is gesponsord door ITN Nieuwdorp en Vleesbaas ( de nieuw naam voor Maros).

Heeft u belangstellng om ook aan te sluiten bij dit 7 tegen 7 35+ ta=eam neem dan  contact op met Peter de Winter of Wesley Preister.

Ter info:

Dit team speelt 7 tegen 7 op een half veld met kleinere doelen.

De spelregels ( bv. buitenspel) zijn aangepast.

SVN 35+ speelt in principe thuis op donderdag avond; de meeste uitwedstrijden zijn op vrijdag.

Tegenstanders zijn: Goes, Kapelle, Krabbendijke, Hansweertse Boys, SSV 65,

Zij spelen 1 ½ competitie.

Peter de Vos.