Nieuwdorp 2 geeft goede start dito vervolg

Nieuwdorp 2

29 september 2018 14:30

Onbekend

Na de ruime overwinning van vorige week op Patrijzen 2 starte SVN 2 goed de competitie. Vandaag 29 September staat V.V. Goes 2 uit op de planning.

De wedstrijd begon goed bij Nieuwdorp. Veel in balbezit en veel op de helft van Goes. Dat werd daarna door de voorzet van Bart ook beloond in de 5e minuut. Jerzy tekende voor de intekker op de 5 meter lijn. Nieuwdorp trekt de lijn door en blijft veel op de helft van Goes. Na een kwartier spelen komt de bal opnieuw in de 16e meter en word de bal door een verdediger weg gewerkt in eigen doel. De stand werd 0-2.

Rust

Na rust wist Nieuwdorp dat ze nog een doelpunt moesten maken wilde ze de wedstrijd naar hun hand zetten. Dit werd dan ook gedaan na 5 minuten in de 2e helft. Door een bal die terug kaatste van de lat na een schot van mark. De bal komt voor de voeten van Jasper en zet Nieuwdorp op 0-3. Maarten wist de verdediging te slim en snel af te zijn en zet Nieuwdorp op 0-4. 5 minuten later komt Maarten weer aan de bal in de 16e meter en weet er 0-5 van te maken. Als afsluittreffer tekent Jasper voor zijn 2e goal in deze wedstrijd. 0-6 werd de eindstand.

Dat brengt Nieuwdorp op de gedeelde eerste plaats met Kapelle 3.