Met nog een zware pot in de benen stond het jeugdige Steen 2 op het programma,

Mannen, 4, 5e klasse 03

19 mei 2018 12:30

Onbekend

Nog wat verstijfd van de puike prestatie tegen seroos, een kleine nederlaag 1-2 tegen de nummer 2 van de ranglijst, werd er verzamelt voor de volgende zware pot in 1 week tijd, beter gezegd 2 dagen later. Sint jan Steen was de locatie, ofwel Steen 2, de nummer 4 van de ranglijst. Alvorens we begonnen werd er groot uitgepakt door Steen vuurwerk en klappers, we waren gewaarschuwd.

Start van de wedstrijd was wat onwennig, nog half doof, wat verstijfd en wederom wat nieuwe talenten in het veld zorgde voor wat verwarring onder de mannen, wat als zo vaak dit seizoen in het eerste kwartier leidde tot spektakel, 1-0 steen , zijn we wakker, absoluut, jochem dacht na 2 keer solerend door de verdediging van steen, zonder succes en een in de weg liggende keeper de 3e keer is scheepsrecht ik zet Mark Heijstek voor de goal, 1-1, toen was steen weer, wij waren nog aan het bijkomen van de inspanning waarna steen dit moment aangreep om hun snelheid in te zetten, Tim was iets minder snel en pootje haken ging de scheids niet mee akkoord, penalty en 2-1  en niet veel later rust, Tijd voor wat verschuivingen.

Er hingen 3 punten in de lucht, en met dat gevoel ging Tim Baijens Helemaal los in de 2e helft, hij liep het vuur uit zijn sloffen en dit leidde al snel tot de 2-2, met een voorzet vanaf links bediende hij Mark Heijstek welke niet kon missen, Tandje bij werd er geroepen, Tegen Jeroen de Goffau hoef je dat maar 1 keer te zeggen en jahoor daar was de 2-3 mooie schuiver in de rechterhoek, Toen was het weer de beurt aan Tim wederom over links een splijtende paas op de knikker bij Mark Heijstek 2-4, vervolgens waren de mannen van Steen wat gefrustreerd en werd er nog een pingel gegeven welke vakkundig afgerond werd door Jochem. Eindstand 2-5