Strak in pak

Nieuwdorp 3

Coen Taal (hakje)
...
Mark Heijstek (achter standbeen)

Mannen, 3, 5e klasse 04

4 november 2017 12:00

Onbekend

Waarde stond op het programma deze zaterdag, de mannen waren geattendeerd op de afwijkende starttijd van de wedstrijd, ivm de maandelijks terugkerende 25+ festiviteit op een vrijdag waarbij er gewerkt wordt aan de teambuilding. Dit gezegd, werd de interim coach gelijk gedwongen om de basis iets wat aan te passen bij het begin van de wedstrijd omdat enkele wekkers wat laat afgingen.

De hele voorhoede werd omgegooid; Niek mocht aantreden als spits samen met Coen. Al na 6 minuten bleek dit een goede omzetting een goedgenomen corner werd verlengd en lag opeens voor de voeten van Coen en zonder dat deze het door had konden we juichen, daarna zijn er nog een aantal kansen om zeep geholpen, de scherpte ontbrak toch iets. Hier wist Waarde gebruik van te maken en door een counter kwamen ze met behulp van de paal op een 1-1. Inmiddels hadden zich 2 wissels gemeld en was het tijd om te gaan rusten.

De 2e helft waren we er van overtuigd dat we hier konden winnen. Onze flanken kregen het dan ook op hun heupen: Marius ging als de brandweer, Robert ging het hele veld af, Adriaan deed zijn pirouetjes. Er volgden nog wat corners welke door de Waarde verdeding knap uit het doel werden gehouden en toen werd Waarde toch zichtbaar moe, Steef mocht hierna het touwtje overnemen van Adriaan, die toe was aan zijn welverdiende douche. Ook deze omzetting bleek een suc6 middels een uitstekende uitbraak werd Steef bediend. Hij produceerde een splijtende cross pass op Mark, welke met behulp van de keeper van Waarde de 1-2 tegen de netten werkte.

Eindstand 1-2 en op naar de volgende, mannen goed gespeeld.