Een negenklapper voor Nieuwdorp/Patrijzen VR2

Vrouwen, VR1, 5e klasse 851

30 september 2017 11:15

Onbekend

Vandaag stond alweer de 2e wedstrijd van de week op het programma voor Nieuwdorp/Patrijzen vrouwen 2. Met de wedstrijd van afgelopen woensdag nog in de benen, begonnen we om kwart over 11 aan de wedstrijd tegen Philipine.

Een beetje een rommelige wedstrijd doordat de tegenstander met maar 10 man was en daardoor dus ook 2x 35 minuten.

Desondanks begonnen we goed aan de wedstrijd en na 5 minuten stond het al 1-0 door Karen. 10 minuten later vond Karen weeral het net. Na 18 mi
nuten een 'gouden wissel'(door onze 'supercoach' Marco), legde Amber de 3-0 erin.

Met een 3-0 stand gingen we de kleedkamer in. De 2e helft vlogen de doelpunten erin, Amber 2x, Renske 2x en Sophie 2x. Door een goede aanval van Philipine pikten zij ook nog een doelpuntje mee. Het was niet onze beste wedstrijd, maar toch een mooie eindstand van 9-1. Scheidsrechter André bedankt! Volgende week staat Zaamslag Vrouwen 1 op het programma, 12.00 uur thuis.