Bony is back!

Mannen, 2, 3e klasse B

24 februari 2018 15:00

Onbekend

De laatste seizoenen altijd ruimte voor spektakel bij deze wedstrijd, zo ook het begin van dit seizoen waar SVN de thuiswedstrijd met 3-2 wist te winnen. Jasper en Bart keerden na een vakantie vorige week weer terug in de basis.

Vandaag speelde de wind een belangrijke rol. SVN ondervond dat het geen voordeel was om de wind in de rug te hebben. Enkel meer balbezit in de eerste helft zorgde voor wat veldoverwicht. Er werd aan beide kanten weinig kansen gecreërd. Roderiek raakte nog wel de lat. Achterin stond het aardig goed ondanks een foutje van Michey dat niet werd afgestraft.

De tweede helft had SVN nog meer gif in het spel en kwam het al snel op voorsprong toen Jurian, Jasper bediende. Jasper scoorde met buitenkant rechts de 0-1. Gelukkig bleef SVN vooruit spelen en maakte het al snel de 0-2 via invaller Arjen Offermans. Hij kreeg de bal teruggekaatst van Roel en tikte de bal langs de keeper. Alvorens er 70 minuten waren verstreken maakte Jaspee 0-3 met zijn tweede goal van de middag. Door hoog druk te zetten vanuit het middenveld had Jasper na een pass van Michey alle vrijheid om naar het doel te gaan en hij rondde beheerst af. Verder was het nog een tijdje goed verdedigen tegen de tegenwind maar dit verging SVN zonder problemen. 3 belangrijke punten voor SVN.