Het tweede blijft op koers

MZC'11 3

Nieuwdorp 2

Mannen, 2, 3e klasse B

11 november 2017 12:00

Onbekend

Een vroege wedstrijd voor de mannen van Jaap de Vos om 12.00 uit bij MZC 3. Vorig seizoen werd hier met 2-0 verloren, dus er viel nog wat recht te zetten tegen deze tegenstander.

SVN 2 begon goed aan de wedstrijd en wat een lastige wedstrijd leek te worden, werd eigenlijk een prima wedstrijd. SVN was heer en meester op het kunstgrasveld en kwam na een minuut of 22 eindelijk op voorsprong. Michey stuurde Martijn diep en die scoorde de 0-1. Nieuwdorp bleef goed spelen. Pascal had de verdediging goed op orde en David kon het middenveld goed ondersteunen. Net voor rust werd het gelukkig ook nog 0-2. Een mooie nieuwdorpse aanval werd afgerond door een mooie individuele actie van Jurian.

Na de rust was de wedstrijd van korte duur, omdat een MZC speler na een duel op het middenveld met een ernstige blessure op het veld bleef liggen. Nog voordat de ambulance was gearriveerd werd besloten om de wedstrijs bij 2-0 te laten.

Een goede overwinning en nu is het wachten op de uitslag van Kloetinge 3, wat volgende week de tegenstander is om de periode.