2e kan zich opmaken voor de na-competitie

Mannen zaterdag, 2, 3e klasse B

6 mei 2017 14:30

Onbekend

Nieuwdorp begon op deze zonnige zaterdag sterk aan de wedstrijd door vanaf de cirkel kort te verdedigen. WHS, bovenaan in de periode, kreeg het daardoor erg moeilijk.

In de eerste helft waren er kansen voor onder andere Martien. Michey schoot een vrije trap rakelings naast. Vanuit de verdediging werd er bijna niets weggegeven.

Na rust bleef Nieuwdorp doordrukken. Op het middenveld ontstond een groot gat waar WHS af en toe gebruik van wilde maken. Één keer zat Jeffrwy fout, maar gelukkig was Leon scherp om de nul te houden. Een bal van Jurian op de paal, een schot van Marius op de paal en een vrije trap van Michey die in de rebound niet goed viel zorgden voor een 0-0 eindstand.

N
ieuwdorp 2 kan zich in ieder geval opmaken voor 2 nacompetitiewedstrijden en het mag tevreden zijn met een tweede plaats in de competitie.